توضیحات

سرویس قطعات سخت افزاری لپ تاپ استوک

توضیح کاملی درباره سرویس قطعات سخت افزاری لپ تاپ استوک .

سرویس تعمیر لپ تاپ استوک دست دوم در اصفهان

سرویس لپ تاپ، پیشگیری قبل از درمان!

با بالارفتن نرخ ارز قیمت کلیه تجهیزات الکترونیکی از جمله لپ تاپ بالا رفت .( سرویس تعمیر لپ تاپ استوک دست دوم ) . در شرایط کنونی برای خرید یک لپ تاپ با مشخصات فنی نه چندان بالا می بایست بالای 10 میلیون تومان هزینه کنید . همین امر سبب میشود اهمیت سرویس قطعات سخت افزاری لپ تاپ استوک  بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. لپ تاپ ها بیش از سایر گجت های دیجیتال به مراقبت و نگهداری احتیاج دارند که دلیل این امر قابل حمل و فشرده بودن قطعات آن است.

یکی از سوالاتی که همیشه برای کاربران لپ تاپ‌ های استوک به وجود می‌آید این است که چگونه می‌توان عمر لپ تاپ را افزایش داد؟ یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای افزایش عمر هر دستگاهی به ویژه لپ تاپ انجام دهید، سرویس قطعات سخت افزاری لپ تاپ استوک  است. همانطور که می‌دانید بعد از اینکه مدتی از لپ تاپ استفاده می‌کنیم، از منافذ آن گرد و غبار به داخل این دستگاه نفوذ می‌کند. جمع شدن گرد و غبار بر روی اجزا لپ تاپ به ویژه فن آن که وظیفه خنک کردن قطعات این سیستم را برعهده دارد از عمر این سیستم می‌کاهد؛ با این وجود باید هر از گاهی با سرویس کردن لپ تاپ از کاهش عمر قطعات آن جلوگیری کرد.

 

سرویس تعمیر لپ تاپ استوک دست دوم - FAN CPU

سرویس فن لپ تاپ

همانطور که اشاره کردیم فن لپ تاپ وظیفه دارد تا گرمایی که از قطعات این دستگاه ساطع میشود را دفع کند . در اثر گرما آسیب به آنها وارد ، و از طول عمر آنها کم نشود.

برخی از لپ تاپ های حرفه ای از چند عدد فن بهره میبرند مانند سری گیمینگ HP OMEN. با گذشت زمان که از لپ تاپ استفاده می‌کنیم، گرد و خاک به این سیستم نفوذ کرده و بر روی فن و سایر قطعات این دستگاه انباشته می‌شود.

همین مسئله موجب کاهش طول عمر فن لپ تاپ ( سرویس تعمیر لپ تاپ استوک دست دوم ) و البته بروز اختلال در عملکرد آن می‌شود. با این وجود هر از گاهی سرویس فن لپ تاپ ضرورت دارد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم شما هم سرویس فن لپ تاپ خود را در اولویت کارهای خود قرار دهید و این امر را با خیالی راحت به چهارباغ کامپیوتر بسپارید.

تعویض خمیر سیلیکون

در خنک کردن اجزای داخلی لپ تاپ مخصوصا CPU خمیر سیلیکون یا پد سیلیکون و سرویس آن نقشی حیاتی را ایفا میکنند.خمیر سیلیکون یک ماده شیمیایی بوده که جهت انتقال حرارت بین پردازنده و Heat Sink به کار می رود.

در صورتی که هر کدام از مواد سیلیکونی موجود در این بخش ها دچار فساد ، خشک شدگی یا کمبود مواجه بشوند لپ تاپ ( سرویس تعمیر لپ تاپ استوک دست دوم ) شما دائما در حال ریست شدن و داغ شدن به سر میبرد.اگر این نوع overheat هرچه زودتر مورد بررسی قرار نگیرد تا جایی ادامه دارد که موجب سوختن چیپ مجزای گرافیکی یا حتی پردازنده بشود!

 

خمیر سیلیکون CPU لپ تاپ استوک اصفهان

بازبینی و شستشوی اسلات های رم 

رم های شما هم نیاز به مراقبت دارند!بله درست متوجه حدس زدید. رم(Random Access Memory) از آنجایی که داخل شیاری سوار شده و وظیفه حافظه موقت را بازی میکند، در صورت اختلال در عملکرد این قطعه سیستم شما روشن نشده یا تصویر نمیدهد. متخصصان ما در چهارباغ کامپیوتر با مواد شیمیایی داخل اسلات های رم را شستشو و سرویس میکنند . شما همواره از سلامت سیستم خود اطمینان کافی داشته باشید. سرویس تعمیر لپ تاپ استوک دست دوم

 

اسلت رم مادربورد

شستشوی پورت ها

استفاده مداوم و روزمره از پورت های مختلف لپ تاپ ( سرویس تعمیر لپ تاپ استوک دست دوم ) باعث می شود گاهی اوقات اجسام مختلفی وارد آنها شود که بعضا باعث قطعی های لحظه ای می شود. در سرویس لپ تاپ کلیه پورت ها باز و علاوه بر بررسی اتصالات از لحاظ عدم قطعی به وسیله مواد مخصوص شستشو می شوند. یکی از عامل  آسیب رسیدن به لپ تاپ ها وجود اتصال کوتاه در پورت ها است . به وسیله سرویس لپ تاپ این خطر به حداقل می رسد.